علاقه‌مندی هادی بهادری در اینیستاگرام چیست؟ ورود اقوام ایرانی ممنوع

۵ اردیبهشت, ۱۳۹۶
علاقه‌مندی هادی بهادری در اینیستاگرام چیست؟ ورود اقوام ایرانی ممنوع

نمایندگان مجلس باید،تبلور غیرت، همگرایی و عقلانیت باشند. بر اساس قانون اساسی نماینده مجلس باید از استقلال و حاکمیت ملی کشور، حراست نماید.

چیزی که در بین برخی نمایندگان ارومیه گوهری کمیاب است. انتظار این بود که آقای بهادری که سالهای سال از امکانات عمومی ایران برای تحصیل در دانشگاه و پیشرفت شغلی استفاده کرده است، کمترین تعصب نسبت به ملت ایران و وطنی که گهگاهی در سخنرانی‌هایش از آن نام می برد را داشته باشد.

اما عملکرد این نماینده مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی هیچ نسبتی با غیریت و عقلانیت ندارد. فراموش نکرده ایم که بهادری در پاسخ به اعتراض سایت آذریها در زمان تبلیغات انتخاباتی اش یک سخنرانی برنده انجام داده و خود را «سرباز ایران» خطاب کرد.

صفحه اینیستاگرام هادی بهادری که نشر دهنده اعلامیه‌ها، بیانیه‌ها و فیلم سخنرانیهای او است،مخاطب و تعقیب کننده بسیار زیادی دارد. در مقابل خود بهادری فقط 18 نفر را در این شبکه اجتماعی تعقیب میکند. این بدان معنا است که هادی بهادری، پروفایل های محبوب خود را با وسواس و شناخت کافی انتخاب کرده و هر پروفایلی را نیز برای تعقیب انتخاب نمیکند.

در میان این 18 پروفایل به یک پروفایل سیاسی می توان برخورد کرد که شناسه ای «پان‌ترکی» به نظر می رسد که تصویر خیالی به اصطلاح آذربایجان بزرگ را در آواتار دارد. وقتی وارد این پروفایل می شود کلمات زیر به زبان ترکی استانبولی دیده میشود:

زنده باد آزادی آذربایجان جنوبی

خوشا به حال آنکه بگوید ترکم (شعار سخیف مصطفی آتاترک)

پان تورانیسم

آذربایجان واحد 50 میلیون نفر

ورود افراد زیر ممنوع: فارس، آذری، کرد، ارمنی

 

معلوم نیست چرا آقای بهادری به این پروفایل علاقه مند شده است و معلوم نیست کسی که نماینده ملت ایران است و به نام استقلال کشور ایران سوگند یادکرده است، چرا به تجزیه ایران و آذربایجان اینقدر علاقه دارد که از میان هزاران پروفایل سیاسی در اینستاگرام فقظ این صفحه را به عنوان یکی از 18 صفحه محبوب خود تعقیب میکند.

هنگامی که سخن از فعال کردن گسلهای قومی می رود، منظور چنین افرادی هستند که متاسفانه در شهر ارومیه لانه کرده و به صورت علنی علیه اقوام ایرانی و شهروندان کشوری که به آن متعلق اند نفرت پراکنی می کنند.

براستی دلیل نفرت یک نماینده مجلس از فارس‌ها،کردها و ارمنی‌ها و حتی «آذریها» چیست؟ مگر غیر این است که مجموعه «ایرانیان» از همین گروهها تشکیل میشوند؟ آیا امکان دارد در یک کشور فردی از همه اعضای ملت خود از جمله هم شهریان و هم استانی هایش متنفر باشد اما در پارلمان آن کشور نیز به عنوان نماینده فعالیت کند!

جناب آقای بهادری، شما سرباز ایران هستید یا سرباز دشمنان ایران!