خسارات جانی و مالی لغزندگی معابر عمومی در تبریز / شهرداری تبریز تدبیر کند

۲۶ دی, ۱۳۹۶
خسارات جانی و مالی لغزندگی معابر عمومی در تبریز / شهرداری تبریز تدبیر کند

صبح امروز بر اثر لغزندگی معابر عمومی در سطح شهر تبریز، دو نفر بوسیله اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
“وحید شادی نیا” ، مسئول روابط عمومی اورژانس استان آذربایجان شرقی، در تماس تلفنی خبرنگار تبریزنیوز گفت: صبح امروز ۲۵ دی ۹۶، یک خانم در محدوده خیابان گلکار و یک مرد مسن در حوالی بلور ۲۹ بهمن تبریز به دلیل لغزندگی معابر از ناحیه پا و سر دچار ضرب دیدگی شده و توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ تبریز،  بلافاصله به بیمارستان های شهدا و امام رضا ع منتقل شدند.
لازم به یادآوری است، پس از بارش شبانگاهی برف در تبریز گزارش های مستند مختلفی از سر خوردن و آسیب رسیدن به کودکان و بزرگسالان و اتومبیل ها در پیاده رو ، سطح کوچه و خیابان که بر اثر عدم برف روبی مناسب اتفاق افتاده ، دریافت شده است.
شهروندان از امروز صبح شاهد تصادف های فراوان و لیز خوردن و افتادن عابرین در پیاده رو ها هستند و برخی از آن ها با کمک مردم به مراکز درمانی منتقل شده اند.
این شهروندان رضایت خود را از سرعت عمل بالای اورژانس ۱۱۵ در تبریز اعلام داشتند.
اما از زمان رسیدن عوامل راهنمایی و رانندگی در صحنه تصادف پرسش هایی مطرح می کردند که می تواند بر اثر حجم بالای تصادف در معابر لغزنده باشد.
خاطرنشان می سازد،تا این لحظه خبری در خصوص آمار تصادف های شهری امروز ازسوی پلیس راهور تبریز  منتشر نشده است.
ضروری است علاوه بر تدابیر شهرداری و پلیس راهور ، شهروندان نیز با رعایت دقیق تر قوانین راهنمایی و رانندگی و حرکت با احتیاط بیشتر در معابر از خسارت ها و آسیب های روزهای برفی در امان باشند.