دفاع جانانه رادیو ورزش از کیان کشور: خسرو والی زاده و سبحان اکرامی

۱۷ آبان, ۱۳۹۸
دفاع جانانه رادیو ورزش از کیان کشور: خسرو والی زاده و سبحان اکرامی

دفاع جانانه سبحان اکرامی و خسرو والی زاده مجریان رادیو ورزش از تمامیت ارضی ایران در مقابل اقدامات پان‌ترکیست‌ها و تجزیه طلب ها در بازی‌های فوتبال تراکتور سازی همه مردم کشور را به وجد آورده است. این دو مجری ورزشی وطن پرست، در برابر تهاجم به کیان ملی مان یک تنه از ناموس ملی صیانت کردند.

بخشی از اظهارات آنها را در رادیو ورزش مرور می کنیم:

سبحان اکرامی: در جنگ ایران و عثمانی پنج بار تبریز سقوط کرد اما خود مردم، تبریز را آزاد کردند. هیچگاه قرابتی میان آذری های ما و مردم عثمانی نبوده است. غیور مردمان ما در جنگ چالدران جلوی توپ های عثمانی می ایستادند.
خسرو والی زاده: اتفاق بدی که در حال رخ دادن است عده ای به نام تماشاگر و هودار در حال رخنه در ورزشگاه اند که اهداف شان ورزشی نیست. وظیفه اصلی فدراسیون فوتبال است و تا الان فقط یه اطلاعیه دادند که بررسی میکنیم!!! این همه سند و مدرک.دیگه چه بررسی ای!! کمیته اخلاق و کمیته انظباطی چه میکنند؟!! شعارهایی که در این بازی داده شد مصداق نژاد پرستی است و در چنین مواقعی ناظر بازی و داور این قدرت را دارند تا بازی را متوقف کنند. فدراسیون فوتبال چرا موضع قاطعی نگرفته و چرا سکوت کرده؟

سبحان اکرامی: این اولین بار هست که رسانه اینقدر صریح وارد موضوع شده و نماینده و فرماندار و هر کسی که سمتی داشته باید پاسخ دهند که چرا در مقابل این شعارهای تجزیه طلبانه اقدامی نکرده اند؟ نماینده ای که با طرفداران تحزیه طلبی عکس میگیرد شایسته نمایندگی است؟ آیا میشه روی او بعنوان نماینده مردم ایران حساب کرد؟ در مقابل کنسول ترکیه کرنش میکنند!!!

در دورانی که مزدوران میت ترکیه هنگام تلاوت قرآن زوزه میکشند و پرچم بیگانگان را بلند میکنند، زمانی که وطن فروشی اقلیتی سازمان یافته با آبروی مردم غیور آذربایجان بازی میکند و فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی دچار سکوتی مرگبار شده اند، هنگامی که نماینده مجلس پانترکیسم را تطهیر میکند؛ دو سرباز، دو  ایرانی ِ آگاه در رادیو ورزش از مردم آذربایجان و طرفداران اصیل تراکتور سازی دفاع کرده و با دشمنان ایران در هر لباسی میجنگند.
خسرو والی زاده و سبحان اکرامی در طول این چند روز توسط فردی به نام م.ف که خود را نماینده مردم آذربایجان معرفی میکرد و اکانت های دروغین در فضای مجازی مورد حمله قرار گرفتند.

آذری ها بعنوان صدای حقیقی و راستین مردم آذربایجان از شما قدردانی و تلاش های وطن خواهانه شما را ستایش میکند