واکنش رسانه ای به اقدام مشکوک شهرداری تبریز و ادامه سکوت مدیرکل روابط عمومی آن

۳۰ شهریور, ۱۳۹۹
واکنش رسانه ای به اقدام مشکوک شهرداری تبریز و ادامه سکوت مدیرکل روابط عمومی آن

چند روز پس از گذشت توطئه عجیب شهرداری تبریز و اداره کل ارشاد استان  ( برای مشاهده اصل خبر کلیک کنید) در حذف عنوان رسمی و قانونی روز 27 شهریور و عدم پاسخگویی یا معذرخواهی ، رسانه های کشور به این دسیسه واکنش نشان دادند.

به گزارش وب سایت خبری- تحلیلی آذریها، تا کنون رسانه هایی مانند تابناک، مردمسالاری، اقتصاد نیوز، باشگاه خبرنگاران ایران ، سایت اخبار و… طی گزارش های تصویری این اقدام جنجالی شهرداری تبریز را زیر سوال بردند ( برای مشاهده اخبار روی نام رسانه ها کلیک کنید)

هفته گذشته، یک کودک تبریزی حین دوچرخه سواری، در یکی از خیابان های تبریزی به گودال عمیقی افتاد و جان خود را از دست داد. یعنی درست هنگامی که مسئولان شهرداری در پی برنامه ریزی برای کمرنگ کردن این روز هم بودند. بهتر است مسئولان شهرداری وقت خود را صرف وظایف ذاتی خود کنند و در اولین فرصت نسبت به جبران خطای خود اقدام مناسبت به عمل آورده و با مسببین این توطئه علیه وحدت ملّی برخورد لازم را انجام دهند.

پیش از همه لازم است سعید حاجی زاده مدیرکل روابط عمومی شهرداری تبریز فورا توضیحات لازم را در این خصوص به رسانه ها داده و روشن سازد که این توطئه چینی طی چه روند و با مداخله چه کسانی و تایید نهایی کدام نهادها و مدیران صورت گرفته است.

بدیهی است که در غیر این صورت، اتفاق روی داده موضع شهرداری و سایر ارگان ها مانند اداره ارشاد تلقی خواهد شد و حق مراجعه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر کشور برای شهروندان تبریزی محفوظ خواهد بود.